Friday 12 August 2011

MISI BANTU JAZLI

MISI BANTU JAZLI

Nama sebenar adalah muhammad jazli hassan yang mengalami masalah obesiti sejak dari kecil lagi.Kami cuba untuk memberikan yang terbaik Untuknya supaya dia dapat merealisasikan segala hajat untuk dan impianya sejak dari kecil lagi.

Jazli pernah mencapai berat tertinggi iaitu sebanyak 173kg.Masalah obesiti telah membuatkan jazli sentiasa terbatas untuk melakukan aktiviti yang di gemarinya.Fat2fit team cuba membantu dan merealisasikan supaya impian jazli tercapai.Kami akan sentiasa menyokong setiap yang di lakukan sambil memberikan sokongan Moral dengan tanpa henti.




Jazli mempunyai pelbagai impian untuk di capainya serta pernah di hina sebegitu teruk sehingga menyebabkan keyakinan dirinya jatuh.Kami sedaya upaya membantu dan memberikan segala sokongan yang membantu jazli melaksanakan impianya.




Jazli juga telah di muncul dikaca TV3 live dalam rancangan MHI (Malaysia Hari Ini)jazli dengan penuh semangat telah meluahkan setiap yang terbuku dalam hati.


LINK JAZLI LIVE MHI TV3 PART 1
LINK JAZLI LIVE MHI TV3 PART 2

Walaupun dengan Kegemukan jazli tetap mencari keistimewaa dalam dirinya.Jazli merupakan anak didik pelakon terkenal ZULHUZAIMY.jazli dengan bermula dari bawah belajar tentang lakonan.Penampilan pertama jazli adalah sebagai pelakon pembantu dalam "SUPERMAK" TV3 terbitan FILMSCAPE SDN BHD.Ketabahan serta  kecekalan jazli harap akan menemuai kejayaan.


LINK JAZLI BERAKSI DALAM "SUPERMAK" TV3

Sama-sama kita nantikan samaada jazli berjaya menurunkan berat badannya atau tidak :)

0 comments:

Post a Comment